מסלולי הלוואות למימון רכב של בנק מזרחי טפחות


לוגו בנק מזרחי טפחות

בנק מזרחי טפחות הוא אחד הבנקים המסחריים הגדולים והמובילים בישראל. בשנת 2005 התמזגו בנק המזרחי המאוחד וטפחות בנק משכנתאות לישראל, ובעקבות המיזוג שונה השם לבנק מזרחי טפחות. הבנק פועל בישראל ומחוץ למדינה, הוא מתמחה בפעילות בנקאית מסחרית, קמעונאית ועסקית, ובמתן משכנתאות, הלוואות ובמסלולי חיסכון לטווח קצר או ארוך.

קבל הלוואה לרכב בתנאים הטובים ביותר
הגש בקשה אונליין וקבל תשובה מיידית
סמן את סכום ההלוואה שברצונך לקבל
הזז את העיגול להגדלת או הקטנת הסכום
20,000
200,000
סכום נבחר 50,000 ש"ח

נצטרך ממך מספר פרטים נוספים לבדיקת ההלוואה

(זה ייקח פחות מדקה, מבטיחים!)

האם אתה לקוח עסקי או פרטי?

לקוח פרטי
לקוח עסקי
מעולה ממשיכים

לאיזו עסקה אתה זקוק?

ליסינג מימוני לעסקים
ליסינג תפעולי לעסקים
רכב חדש
אחר

לאיזו עסקה אתה זקוק?

רכב חדש
רכב יד שניה
ליסינג
אחר
נהדר ממשיכים לאזור מגורים

מהיכן אתה בארץ?

אזור הצפון
חיפה והקריות
חדרה, זכרון והעמקים
אזור השרון
אזור המרכז
אזור ירושלים והסביבה
אזור השפלה עד אשקלון
אזור הדרום
אזור אילת והסביבה
נהדר מתקדמים

פרטי התקשרות

אנא הזן את שמך השם נקלט בהצלחה
אנא הזן מספר טלפון נייד הטלפון תקין, ממשיכים!
נהדר עוברים למצב חשבון
אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

בין השאר, בנק מזרחי טפחות מציע מגוון מסלולי הלוואות למימון רכב, יש מסלולים ייעודיים רק לבעלי חשבון בבנק ומסלולי מימון לרכב המיועדים ללקוחות כל הבנקים.

מסלולי הלוואות למימון רכב של בנק מזרחי טפחות

בנק מזרחי טפחות מציע מסלולי הלוואות למימון רכב חדש או יד 2, בתנאים נוחים ומשתלמים. הבנק מסייע לכל לקוח לבחור במסלול המימון המתאים ביותר מהבנק. הבנק מציע מסלול מימון אטרקטיבי לרכישת רכב חדש לבעלי חשבון במזרחי טפחות. מסלול מימון לרכב מאפשר ללקוחות להגשים חלום ולרכוש את הרכב עליו הם חולמים. בנוסף, הבנק מציע הלוואות לכל מטרה והלוואה ברגע בתנאים אטרקטיביים ובלי לצאת מהבית.

מסלול מימון לרכב –הלוואה לרכישת רכב

מסלול זה מיועד לבעלי חשבון בבנק מזרחי טפחות, ההלוואה מאפשרת ללקוח לקנות את הרכב החדש עליו הוא חולם, באמצעות מימון אטרקטיבי. תנאי ההלוואה במסלול מימון לרכב:

• סכום ההלוואה עד 85% משווי הרכב החדש.
• ריבית אטרקטיבית הנקבעת על ידי יועץ הלוואות של הבנק בהתאם למאפייני העסקה והיסטוריית האשראי של הלווה.
• תקופת ההלוואה עד 60 חודשים.

הבנק מציע מחשבון להלוואה רכב כדי המאפשר ללווה לבדוק מהו ההחזר החודשי הצפוי בהתאם לסכום ההלוואה הנדרש, תקופת ההלוואה וריבית שנתית. לחצו כאן למעבר למחשבון שהבנק מציע.

כדי לקבל הלוואה לצורך מימון רכב חדש יש להגיע לאחד מסניפי הבנק, אפשר גם ליצור קשר ישיר עם נציג הבנק או להתקשר למוקד השירות בטלפון – 8860*. למידע נוסף ולמילוי בקשה לקבלת הלוואה לרכישת רכב.

הלוואה בנקאית לפותחים חשבון עו"ש

לקוח הפותח חשבון עו"ש בבנק מזרחי טפחות זכאי לקבל הלוואה ללא ריבית והצמדה עד לסכום של 30,000 ₪. זו הטבה ייחודית שניתן לנצל כדי להחליף את הרכב הישן במודל חדש יותר או כדי להשלים את ההון הנדרש לרכישת רכב חדש. כדי לקבל את ההטבה המשתלמת יש לפתוח חשבון עו"ש ולהעביר משכורת בגובה 7,000 ₪ ומעלה ליחיד, או משכורות בגובה 10,000 ₪ בחודש לזוג.

הלוואה ברגע

הלוואה מהירה לכל מטרה, כולל רכישת רכב חדש או משומש. זו הלוואה מהירה עד לסכום של 75,000 ₪, בלי ערבים ובלי לצאת מהבית. כדי לקבל הלוואה ברגע אפשר לגלוש לאזור האישי באתר של בנק מזרחי טפחות ולמלא את הטופס הרלוונטי, אפשרות נוספת היא לבקש את ההלוואה באמצעות האפליקציה של הבנק, יש להתקין את האפליקציה בטלפון הנייד.

הלוואה ברגע מיועדת ללקוחות הבנק בלבד, ולבעלי כרטיסי אשראי מסוג ויזה, ישראכרט ואמריקן אקספרס. תוך כ-5 דקות ניתן לקבל אישור להלוואה והכסף יועבר ישירות לחשבון העובר ושב. ניתן לקבל את ההלוואה הנוחה לתקופה של 2-60 חודשים, בהתאם לדרישת הלקוח. תנאי ההלוואה נקבעים על ידי יועץ ההלוואות של הבנק.

בעזרת היועצים של רק תבקש מימון לרכב תוכלו לקבל הלוואה נוחה בתנאים מועדפים לצורך רכישת רכב חדש או משומש. אם אתם מעוניינים לבחור מסלולי הלוואות למימון רכב של בנק מזרחי טפחות, אנו נסייע לכם לקבל את ההלוואה, ובהתאם לצורך נמליץ לכם על פתרונות מימון אטרקטיביים נוספים. השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם ונסייע לכם לקבל הלוואה נוחה לרכישת רכב.