הלוואות מימון לרכישת רכב


מכונית חדשה איננה בגדר מותרות. זאת ועוד – ככל שהמכונית היא מדגם מתקדם יותר כך היא יותר בטיחותית הן ליושבים בתוכה, הן לשאר הנהגים והולכי הרגל והן לסביבה. עם זאת, מציאת דרך להשיג מימון לרכישת רכב בתנאים טובים היא המפתח לאפשרות להתקדם ולרכוש מכונית משנתון מתקדם. פורטל רק תבקש עשוי לסייע מאוד במשימה הלא קלה הזאת.

קבל הלוואה לרכב בתנאים הטובים ביותר
הגש בקשה אונליין וקבל תשובה מיידית
סמן את סכום ההלוואה שברצונך לקבל
הזז את העיגול להגדלת או הקטנת הסכום
20,000
200,000
סכום נבחר 50,000 ש"ח

נצטרך ממך מספר פרטים נוספים לבדיקת ההלוואה

(זה ייקח פחות מדקה, מבטיחים!)

האם אתה לקוח עסקי או פרטי?

לקוח פרטי
לקוח עסקי
מעולה ממשיכים

לאיזו עסקה אתה זקוק?

ליסינג מימוני לעסקים
ליסינג תפעולי לעסקים
רכב חדש
אחר

לאיזו עסקה אתה זקוק?

רכב חדש
רכב יד שניה
ליסינג
אחר
נהדר ממשיכים לאזור מגורים

מהיכן אתה בארץ?

אזור הצפון
חיפה והקריות
חדרה, זכרון והעמקים
אזור השרון
אזור המרכז
אזור ירושלים והסביבה
אזור השפלה עד אשקלון
אזור הדרום
אזור אילת והסביבה
נהדר מתקדמים

פרטי התקשרות

אנא הזן את שמך השם נקלט בהצלחה
אנא הזן מספר טלפון נייד הטלפון תקין, ממשיכים!
נהדר עוברים למצב חשבון
אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

מימון לקניית רכב – היכן ניתן להשיג

ישנם לא מעט גופים בנקאיים כמו גם גופים חוץ בנקאיים שישמחו להעמיד לרשות המעוניינים עבור רכב מימון חלקי ואפילו מלא, בהתאם לשנתון שלו ובהתאם להערכה שמבוצעת לגבי הלווה. בנוסף, ישנן חברות מימון לרכב שבחלק ניכר מהמקרים עוסקות גם במכירת מכוניות, אם בשיטת הליסינג ואם מכירה של מכוניות מהשכרה או מחברות ליסינג.

חברות מימון לרכב הלוואה בקלות וביעילות

השיטה לקבלת מימון לרכבים היא פשוטה – המכונית עצמה היא הערבות עבור ההלוואה. בחלק מהמקרים נדרש הרוכש לשלם מקדמה כל שהיא. בחלק אחר מהמקרים מבוצעת החלפה (טרייד אין) כשהרכב הישן של הרוכש הוא למעשה המקדמה, ואילו שאר הסכום מחולק לתשלומים נוחים. כך מרוויח הרוכש מכונית משנתון מתקדם יותר בתנאים טובים, והחברה שהעניקה מימון לקניית רכב מכרה עוד מכונית.

מימון לרכבים – השקעה בטוחה

עבור החברות המעניקות הלוואות לרכישת מכוניות חדשות, מדובר בסיכון נמוך יחסית עבור תשואה נאה. השיטה פשוטה – המכונית עצמה משועבדת לצורך הבטחת ההחזר ועוברת לרשות הרוכש רק בתום חיי ההלוואה. חברות רבות פועלות בצורה המשכית – בתום ההלוואה הן מעניקות הלוואה חדשה לרכישת מכונית, וחוזר חלילה.

מימון לרכישת רכב – חברות ליסינג

שיטת הליסינג היא אחת השיטות היעילות בתחום ומאפשרת קבלת מימון לקניית רכב עד מלוא העלות. גם חברות שונות מעדיפות לרכוש את צי הרכב שלהן בשיטה הזאת. המדובר ברכישת מכוניות חדשות לחלוטין, הנשארות למעשה בבעלות החברה הרוכשת במשך מספר שנים. בתום התקופה רשאי המשתמש לשלם את יתרת הסכום ולהעביר את הרכב לבעלותו או להשאיר אותו בידי החברה.

פורטל רק תבקש – כל מה שצריך

אם אתם עומדים בפני החלטה על רכישת מכונית חדשה או שדרוג המכונית שלכם לדגם מתקדם יותר, חשוב שתבדקו בזהירות את המקורות הכספיים העומדים לרשותכם לצורך העניין. ראשית יש צורך להחליט מה גובה הסכום שאתם מעוניינים בו. לאחר מכן מומלץ למצוא חברות מימון לרכב שיתנו לכם את ההלוואה המבוקשת בתנאים הטובים ביותר ובפריסה נוחה.

פורטל רק תבקש יסייע לכם בקבלת החלטה מושכלת ומציאת דרכים יצירתיות למציאת מימון לרכישת רכב. הפורטל מכיל רשימה ארוכה של גופים אמינים ואיכותיים המעניקים בין השאר גם מימון לרכבים ויוכלו לתת לכם מענה הולם. היכנסו כבר כעת לפורטל, השוו מחירים ובדקו את התנאים של החברות השונות. כך תוכלו לבחור את החברה המתאימה לכם ולחסוך לא מעט כסף.